Human Telex ONE
Online experiences
A rendezvények online forradalmát élhetjük át, tekintve, hogy a jelenlegi helyzet csupán pár hónap leforgása alatt több évnyi digitális tudás elsajátítására ösztönözte úgy a megrendelőket, mint a szakmát. A Human Telex ONE online event divíziónkkal azonban szeretnénk még egy lépést előre tenni: az igények és célok oldaláról megközelíteni a digitális eseményeket.
Az év eleje a legtöbb cégnél azzal telt, hogy nagy ütembe kereste, technikailag megismerte és bevezette azokat az online platformokat, amelyeken – kiváltva a korábbi személyes találkozókat, eseményeket – kommunikálni tud a munkatársaival, partnereivel és fogyasztóival. Felmérésünk szerint azonban az ügyfeleink 85 százaléka szeretne tovább lépni erről a szintről, és egyedi rendezvényigényeket, kreatív ötleteket is megvalósítani az online eventek során. Megrendelőink 57 százaléka számolt be arról is, hogy új módszerekre lenne szüksége a résztvevők motiválásához, inspirálásához .
„Jelenleg a személyes kontaktus és az élmények átadása hiányzik legjobban az online események során. Mindez a nap végén a hatékonyság kárára megy. Túl kell lépni azon, hogy egy online esemény sikerének a kulcsa a kiváló technikai megvalósítás. Természetesen ez is lényeges, de legalább ilyen fontos, hogy a résztvevőket ott tartsuk a képernyő előtt, aktivitásra sarkalljuk és érzelmileg be tudjuk vonni őket” – emeli ki Hajnal Tamás, a Human Telex CEO-ja.
A Human Telex ONE egyébként számos platformmal és technológiai szolgáltatóval épített ki együttműködést, így mindig azon a csatornán és megvalósítással tud dolgozni, amely az adott rendezvénynek, illetve ügyfélnek leginkább megfelel. „Rendezvényes tapasztalatunkat, szemléletünket olyan stáb – például rendezők, vágók, fejlesztők – segítségével formáltuk tovább, amelynek köszönhetően élménydús, izgalmas műsorokat, programokat tudunk létrehozni, szükség esetén interaktív elemekkel, akár közösségi aktivitásokkal is” – teszi hozzá Rapatyi Attila, event director.
Az újonnan alakult divízió az elmúlt időszakban már számos online és hibrid eseményt bonyolított le. Köztük több nemzetközi konferenciát, amelyeknek 4-6 órás időtartama alatt külföldi és magyar előadók, több tucat prezentáció és jó néhány szakmai panelbeszélgetés valósult meg, sok száz néző figyelmétől kísérve.
Emellett munkáink között a közösségi médiában közvetített nemzetközi kerekasztal-beszélgetéstől kezdve az online csapatépítő ügyfélrendezvényen át a megnyitóeseményekig számos, a digitális térben megvalósuló megmozdulás megtalálható volt.
Felkeltettük érdeklődésedet? Kérdéseid várjuk a next@humantelex.hu e-mailcímen!
További megoldások
Élmények, ajándékok – Online csapatépítés kreatívan
Ki gondolta volna, hogy 2020-ban többet látjuk munkatársainkat és partnereinket a képernyőn, mint a valóságban? Különös évet hagyunk magunk mögött, de van rá mód, hogy együtt, biztonságosan búcsúztassuk el, vagy akár köszöntsük az új esztendőt! Otthonról, mégis közösen.
Olvass tovább!
Just Now – Kapcsoltuk az amerikai választást!
Elmúltak már azok az idők, amikor az élő közvetítéseket csak hatalmas stábbal és óriáskamerákkal lehetett lebonyolítani. A mobiltechnológia az utóbbi években olyan szintre lépett, amely szakértői kezekben egy professzionálisabb filmstáb színvonalával is felér.
Olvass tovább!
Human Telex Pop it up – Az instant rendezvény
Nem mered előre tervezni az eseményedet? Kis létszámú, költséghatékony összejövetelt szerveznél? Még az is lehet, hogy inkább a szabadban? Akkor neked találtuk ki ezt a villámgyorsan, szinte bárhol felállítható instant rendezvénymegoldást, amelyet tavaszra ajánlunk megrendelőinknek.
Olvass tovább!
Human Telex Trade és Field Force – Mindenben támogatunk!
30 éves promóciós tapasztalat, saját kreatív stúdió, gépjárműflotta és mindig készenlétben álló, bevethető csapat. Mindezek révén a trade- és fieldmarketing, merchandising, logisztikai és ügyfélszolgálati feladatok széles körében fordulhatsz hozzánk.
Olvass tovább!

Adatkezelési nyilatkozat
©2020 All rights reserved
Photo credit: Freepik (www.freepik.hu),
Human Telex