Legkedvesebb kampányaink 2
Rossmann – Tudjuk, mire vágysz
#30yearstogether #humantelex #szeretjukamunkankat #webelieve
Árpa Attila, Parov Stellar, Habparty. Imádtuk, hogy több éven át a mi ötleteink határozták meg a Rossmann kommunikációját. Büszkék vagyunk rá, hogy segíthettünk a brand megfiatalításában, és megteremthettük a „Tudjuk, mire vágysz” platformot.
2014-ben új televíziós imázskampánnyal nyitotta az őszi szezont a Rossmann Magyarország. Nagy lépés volt ez akkor a számukra, de nekünk se kisebb, hiszen a kampányra kiírt tendert a Human Telex nyerte.
Mi kell a nőnek? – ezen a kérdésen morfondírozott az első filmben Árpa Attila, majd a folytatásban tovább töprengett, így terelve indirekt módon a drogériahálózat előnyeire a figyelmet. Később a „tudjuk, mire vágysz” platformra építettük a Rossmann szokásos hűségpromócióinak a kampányait és a fesztiválkitelepülések koncepcióit is.
A lojalitásakciók kommunikációját is imázsépítésre használtuk. Így amellett, hogy levezényeltünk egymás után két rendkívül sikeres promóciót, fiatalos, lendületes reklámfilmeket forgattunk Parov Stellar zenéjével, és egy jól felismerhető Rossmannos világot teremtettünk. A Balatonsoundon és a Szigeten megvalósított fergeteges Rossmann Habparty kitelepülést pedig imádták a fesztiválozók. Nem véletlen, hogy közönségdíjas lett a kreativ.hu szavazásán.
#30ev # humantelex #szeretjukamunkankat #webelieve
Megosztás:
További hírek
Kapcsolatban vele: Gasztronómia
A konyhaművészethez fűződő viszonyunk mindig is nagy lángon égett. Bár munkáink során egyre közelebb kerültünk a témához, de mi sem sejtettük, hogy mindennek egyszer két saját szakácskönyv lesz az eredménye!
#buszkeseg # humantelex #szeretjukamunkankat #webelieve
Offline-ból online-ba
Emlékeztek azokra az időkre, amikor nem záporoztak az e-mailek?
A Google sem volt még a barátunk, igazából összességében lövésünk sem volt az internetről. De mégis boldogultunk, és mindenről hírt adtunk – offline.
#30yearstogether # humantelex #szeretjukamunkankat #webelieve