Oldal kiválasztása

Employer branding

Stratégiától az érzelmekig

 

A világjárvány számos változást idézett elő a munkakörnyezetünkben, munkakapcsolatainkban, melyek egyre inkább összemosódnak a magánéletünkkel. A váltásban sok helyen áldozatul esett a hagyományos vállalati kultúra és munkáltatói márka is, miközben számtalan területen a foglalkoztatási problémák, a szakképzett munkaerő hiánya továbbra is súlyos gondot jelentenek. Ezért is elengedhetetlen a cégek életében az employer branding átértékelése, stratégiai újragondolása.

A távmunka, illetve a hibrid foglalkoztatási megoldások számos szektorban hosszútávon is velünk maradó, új normává váltak az elmúlt évben. Ez a helyzet sok embert kényszerített arra, hogy átértékelje munkahelyi prioritásait. Az olyan szempontok, mint a munkahely könnyű megközelíthetősége, a minőségi irodahelyiségek, a remek felszereltség, a recepciós udvarias köszönése reggelente, a kollégákkal való közös kávészünetek, vagy éppen az, hogy a vezetőnk nyitott ajtó mögött dolgozik, háttérbe szorultak. A középpontba mindezek helyett a munkavállaló és a munkáltató közötti dinamikus kapcsolat került.

A folyamat nem teljesen új, hiszen már egy ideje tapasztalható: a munkavállalók és jelöltek egyre inkább fogyasztóként kezdenek viselkedni, arra számítva, hogy vevőként kezelik őket. Vásárlóként nyíltan megosztják és tanulmányozzák a szolgáltatásokkal és árucikkekkel kapcsolatos tapasztalatokat, márkaélményt, társadalmi felelőségvállalást és érzelmeket várnak el a brandektől, és körültekintően döntik el, hogy melyik termékeket tegyék a kosarukba. Miért is ne választanák ki ugyanilyen módon a vállalatot, amelynek dolgoznak?

Most azonban a munkáltatás területén részben vagy egészében eltűntek a „vásárlói élmény” már említett „felszínes” vetületei. Ugyanakkor reflektorfénybe került az, hogy a munkaadók hogyan bánnak a jelöltjeikkel és alkalmazottaikkal. Az olyan értékek, mint hitelesség, bizalom, stabilitás, a dolgozók személyes biztonsága, a munkavégzés mögött meghúzódó érzelmek és tapasztalatok mindennél fontosabbá váltak. A foglalkoztatás ma nem tranzakció, hanem – leginkább a nehezített online platformokon zajló – interakció.

Jól látható, hogy azok a munkáltatók tudják nagyobb veszteség nélkül túlélni a jelenlegi nehéz időszakot, amelyek elmélyült vállalati kultúrára támaszkodnak, és hangsúlyt fektetnek az employer branding stratégiai megközelítésére. Ez utóbbiak fogyasztói szemléletű ki- és átalakítása, újragondolása sürgetőnek tűnik.

A Human Telexnél valljuk, hogy a munkáltatói brandet a teljes kereskedelmi márkaépítéssel és kommunikációval integráltan, azzal összhangban érdemes értelmezni. Valamint elengedhetetlen jól megkülönböztethető munkavállalói értékajánlatokkal (EVP) személyesen megszólítani és élményekkel elkötelezni a célcsoportunkat. Stratégiai, kreatív-, online event divízióval kiegészített rendezvény- és digitális részlegeinknek köszönhetően employer branding ügyfeleinket a teljes folyamatban tudjuk támogatni.

Ha szeretne többet megtudni employer branding stratégia módszertanunkról és a munkavállaói márkaépítéshez kapcsolódó referenciáinkról, keressen minket bizalommal a next@humantelex.hu címen. 

További megoldások

Human Telex ONE – Online experiences

Több mint 45 rendezvényt bonyolított le az elmúlt időszakban a 2020-ban alakult online event divíziónk, amely kifejezetten a hibrid vagy százszázalékosan digitális események teljes körű tervezésére és kivitelezésére fókuszál.

Olvass tovább!

Just Now  Élő közvetítések mobiltechnológiával

Elmúltak már azok az idők, amikor az élő közvetítéseket csak hatalmas stábbal és óriáskamerákkal lehetett lebonyolítani. A mobiltechnológia az utóbbi években olyan szintre lépett, amely szakértői kezekben egy professzionálisabb filmstáb színvonalával is felér.

Olvass tovább!

Human Telex Trade és Field Force – Mindenben támogatunk!

30 éves promóciós tapasztalat, saját kreatív stúdió, gépjárműflotta és mindig készenlétben álló, bevethető csapat. Mindezek révén a trade- és filedmarketing, merchandising, logisztikai és ügyfélszolgálati feladatok széles körében fordulhatsz hozzánk.

Olvass tovább!

Human Telex Pop it up – Az instant rendezvény

Nem mersz előre tervezni? Kis létszámú, költséghatékony összejövetelt szerveznél? Még az is lehet, hogy inkább a szabadban? Akkor neked találtuk ki ezt a villámgyorsan, szinte bárhol felállítható rendezvénymegoldást.

Olvass tovább!

1036 Budapest, Lajos utca 74-76.

Adatkezelési nyilatkozat
©2020 All rights reserved

Photo credit: Freepik (www.freepik.hu),
Human Telex